26 November 2015

Yaya Cendana, Si Gadis Bond

Assalamualaikum ...


Tangan yaya masih menggigil lagi sebab terkezut punya pasal.  Petang ni yaya saja main searching nama Yaya Cendana dekat Mr. Google. Tetibe keluar satu ni  "Yaya Cendana, Si Gadis  Bond" !! Dah bila masa aku duk jadi perasan ni ?? Aku baru perasan atau Perrassannn ?? !! Daa lepaih tu aku nampak teks bawah:
www.blogretis.com> Blogger Retis> Slider 


Bro Framestone!  Thanks bro ... ya Allah ,,,, terkejut gilaaa aku pepetang ni .. 
korang kalau pergi Perak wajib singgah kat kedai Char Kuey Teow bro naaa .....
aku tak pergi - pergi lagi sana..adushhh ....

Kebetulan aku tak banyak kerja dah petang ni, ahaaa ape lagi. Up satu lagi entry laaa .... 
Harap korang sudi baca sampai habis ... hihiiii .....


Bila tengok balek gambar ni kan, ishhhh masam gilerr muka aku ..... ahahahaaa ....
nak tergelak pun ada ... tapi ape pun, aku puas hati bila aku dapat puaskan hati orang 
terutama yang berurusan dengan aku walaupun tahu banyak lagi yang perlu aku pelajari ..
semua ni aku perolehi dari awal perkenalan bersama keluarga ohsem yang dah 5 bulan aku 
lakarkan bersama mereka iaitu, "KELAB BLOGGER BEN ASHAARI" 



Yaya Cendana - Gadis Bond

Nampak matang dan versatil walaupun nampak muda, inilah pakaian yang dipaparkan oleh blogger
 + yaya   cendana.

Beliau ditemui sewaktu majlis premier filem terbaru James Bond - Spectre anjuran Domino 's Pizza di GSC Tropicana City Mall dimana beliau dihendaki hadir mengikut tema James Bond.


Ada gaya macam gadis bond tak?


Pada majlis tersebut, turut hadir rakan-rakan blogger dan juga pengguna sosial media berpengaruh yang telah menjayakan kempen #DTopSecret oleh pihak Domino 's Pizza Malaysia.

Selain menonton filem terbaru James Bond, tetamu yang hadir diperkenalkan dengan pizza terbaru dari mereka.





Teks Extra 

Terima kasih kerana sudi membaca dan jangan lupa untuk tinggalkan komen murni tau .... 
btw, thank a lot pada semua yang banyak mengajar yaya macam - macam perkara..mengajar 
yaya erti kesabaran, dalam apa jua yang dah senior - senior duk uji aku .... Sejujurnya yaya pernah 
menangis belakang oooo ... tapi aku tahu dorang sayangkan aku .... haa ... love you all too lah !!


papaiiii..muahhxxx !!

2 comments:

  1. Ada sikit ala-ala gadis bond...
    Singgah sini yaya

    ReplyDelete
  2. Salam singgah petang dik yaya....comel sangat..

    ReplyDelete