4 August 2016

Remajakan Wajah dengan EPOCH® GLACIAL MARINE MUD

Hai assalamualaikum , pernah dengar EPOCH® GLACIAL MARINE MUD ? haaa meh meh yaya nak share kat korang. Confirm tak menyesal..hihi...




Cuba tengok kaler lumpur ni akan melekap kat muka korang, bagi tanggal segala kekotoran..kihkihh.... Untuk produk EPOCH® GLACIAL MARINE MUD, yaya try mask..kalau korang nak tahu, mask ni membantu memulihkan kulit korang tau !! Ianya bertindak untuk membuang sel-sel kulit mati selain membuang segala kekotoran di kulit muka korang yang bermasalah. Diperkaya dengan tumbuhan laut, mask ini membantu memelihara kulit muka dengan lebih daripada 50 mineral dan zink dan tumbuhan laut. 




So yaya akan cuba guna mask ni untuk pertama kalinya..hoohhoo...

Mai nak habaq, ada 5 bahan utama yang terdapat dalam mask EPOCH® GLACIAL MARINE MUD ni antaranya tembaga yang membantu meningkatkan kekuatan kulit bagi mengurangkan kedutan. Selain itu, zink mineral penting untuk kulit kelihatan lebih sihat. Magnesium juga amat penting supaya kulit muka kelihatan segar dengan semulajadi. Selain itu, kromium juga membantu mengekalkan keseimbangan kulit wajah agar kelihatan segar sepanjang masa. Antara bahan lain yang terdapat dalam mask ni adalah Sea Salt, Water (Aqua), Chondrus Crispus (Carrageenan), Dehydroacetic, Potassium Sorbate, Benzoic, Phenoxyethanol  & Glacial Marine Mud.




Cara penggunaan mask dengan sapukan lapisan halus ke kulit muka, elakkan dari terkena mulut dan juga kawasan mata. Biarkan selama 15-20 minit sehingga bertukar warna dari warna lumpur hingga ke warna aquamarine. Kemudian bilas dengan air suam. Untuk kesan yang lebih baik, gunakan mask ni tiga kali seminggu. Kompem korang akan berpuas hati dengan hasilnya !! hihiii




Whoaaa..segar rasa lepas dah hilangkan benda-benda kotor yang melekat kat kulit muka..habis semua sel-sel mati kena buang..hiks...

Nak tahu bagaimana mask ini bertindak? secara semulajadinya segala bahan yang ada akan menembus ke dalam kulit muka secara halus dan menyerap ke dalam bagi melakukan pembersihan dengan ketara. Mask EPOCH® GLACIAL MARINE MUD ini sesuai bagi lelaki dan juga wanita. 

Kebaikan yang terdapat dalam EPOCH® GLACIAL MARINE MUD pasti korang takkan menyesal !! EPOCH® GLACIAL MARINE MUD membantu mengeluarkan minyak selain melembutkan kulit wajah agar kelihatan lebih licin dan sempurna tanpa sebarang pengelupasan. EPOCH® GLACIAL MARINE MUD juga bertindak mengeluarkan kotoran dan toksin melalui molekul-molekul yang terdapat dalam tumbuhan laut...dan yang penting sekali ianya mempunyai dermatologi yang telah diuji..wah !!!  

Kat mana korang nak order ? boleh direct contact di whatsapp 012-2328851 atau akaun instagram @shuyi2699  

Jangan tunggu lama sangat untuk dapatkan hasil yang berkesan ya !! tunggu next beauty review dari yaya akan datang !! see ya !! 






No comments:

Post a Comment