27 February 2017

GT MOBILE GT888

Assalamualaikum


Ramai di antara kenalan yaya yang baru - baru ini memuji video dan juga gambar di laman sosial yaya sekarang makin cantik dan kemas.



Cukup sudah sebulan yaya telah mencuba telefon pintar dan juga amat berpuashati segala aplikasi dan juga peranti yang terdapat dalam telefon pintar GT Mobile GT888.



Perlu untuk yaya sampaikan bahawa GT Mobile GT888 mempunyai pelbagai keunikan dan juga kelebihan tersendiri, antaranya :


GT Mobile GT888 yang telah dipadankan dengan cip pemprosesan Mediatek MT6735P yang berkelajuan sebanyak 1.00 GHz. Selain itu, ianya mengandungi RAM sebesar 16GB bersama kad memori iaitu 64GB.


Menariknya di sini, pengguna akan berpuashati dengan kemampuan kamera sebanyak 8MP dengan tetapan sehingga 13MP!! yang terbaik di dunia, berfungi untuk folus gambar selaju 0.3 saat, selain mampu merakam video pada resolusi 4K iaitu dengan lensa OV8865-dedahan dalam keadaan gelap yang lebih tinggi.


Apa yang mengejutkan, GT888 mempunyai bateri sebesar 2,550mAH. Bila kita cas, memang sekejap naik full terus dan mampu bertahan dalam beberapa hari.


To be honest, mengenai GT Mobile, mempunyai HotKnot yang menjadi pertukaran data jika kita menyentuh peranti lain.


Mempunyai saiz skrin yang besar dan puashati bila digunakan. Saiz skrin sebesar 5.5 inci berdefinisi tinggi iaitu Full HD 1280 X 720 pixeld, juga mempunyai kelebihan tambahan dari jenis IPS OGS dan juga Corning Gorilla Glass 3 yang mana ianya tahan lasak!!

Terdapat dua pilihan warna iaitu Silk White dan juga Metal Grey .

Semestinya yang terbaik, GT888 merupakan keluaran dari Singapura dengan harga pengenalan SGD400 iaitu di Malaysia berharga +RM1300.


Banyak weh yaya nak share dekat korang gambar - gambar dan juga video hasil dari GT888 ni. Tak tipu, kadang terfikir sendiri, yang aku guna ni telefon pintar ke benda ajaib ?? Sebab semua hasilnya memang gempak seyhh!!!👍👍👍

Tak caya, tengoklaaa gambar - gambar kat bawah ni haaa...mana ada tipu...ada macam - macam filter korang boleh guna yang aplikasi kamera bila korang dapatkan GT888.






Pengalaman yaya guna sendiri telefon pintar ni terutama masa yaya belajar duk JB, memang macam - macam yaya explore kat telefon pintar ni. Takyah cakaplaaa pasal sesat tu kan...sendiri korang bole hadap kat fb yaya. Seharian memang membantu, bateri pon masih banyak lagi..





Korang boleh terus layari laman web dan kesemua media sosial GT Mobile. Terus klik dekat link yang yaya senaraikan di bawah ni untuk keterangan lanjut :

http://www.gtmobile.sg/



No comments:

Post a Comment