13 November 2017

ASIANIC HALAL | Spa 5 Bintang di Rumah


Hi assalamualaikum..

Dengan hari yang indah lagi terang yaya duduk di taman sambil menaip coretan mengenai Asianic Halal, kesegarannya terasa dan bau wangian bunga blossom masih terhidu di hidung yaya..ermmmm sedap sangat baunya..Asianic Hallal adalah rangkaian jenama produk bagi penjagaan diri sesuai untuk seisi keluarga.


Set yang terdapat dalam rangkaian produk Asianic Halal adalah krim mandian, skrub badan dan losyen yang diinspirasikan daripada bauan susu beras (rice milk) dan bunga sakura (cherry Blossom). 

Di sini yaya suka untuk memperkenalkan 2 set rangkaian produk bagi krim mandian, skrub badan dan juga losyen terdapat campuran esktrak dari Bunga Sakura dan juga Susu Beras. 


Set Cherry Blossom 3 in 1



Set RiceMilk 3 in 1


Terdapat bau wangian krim mandian yang disediakan Asianic Halal iaitu Cherry Blossom dan juga Rice Milk. Bagi mereka yang mengimpikan mendapat pengalaman spa lima bintang di rumah sendiri, anda patut memilih Asianic kerana ianya adalah pilihan yang terbaik masa kini. Asianic sangat sesuai digunakan mengikut kesesuaian masa selain kualitinya setanding dengan produk antarabangsa yang berada di pasaran. Set ini sesuai digunakan buat seluruh seisi keluarga.

Anda juga berhak menentukan masa anda sendiri untuk merasai pengalaman spa lima bintang di rumah..wahhhhh!! seronoknyaaa...yaya suka sangat..hihi..


Shower Cream




Seronoknya dengan kehadiran bauan yang harum dan mempesona semestinya akan lebih menyegarkan serta membantu anda kekal yakin sepanjang hari! Ianya amat menjimatkan masa, wang serta tenaga. TIdak perlu menunggu di spa untuk mencantikkan diri. Kini hanya di rumah sahaja adalah pilihan yang terbaik selain lebih praktikal dan ekonomikal.


Body Scrub



Dua set krim mandian juga terdapat body scrub yang diformulasikan dari esktrak Bunga Sakura dan Susu Beras bersama bahan-bahan terbaik iaitu daun lidah buaya dan juga akar kayu manis yang dapat membantu menanggalkan lapisan kulit mati serta berkesan untuk melembutkan kulit. Selain itu juga memastikan kulit sentiasa lembut, cerah dan muda sentiasa...auwww!!!


Hand & Body Lotion



Anda patut rasai sendiri dengan rangkaian produk Asianic kerana rangkaian produk mandian ini adalah mampu milik dan cuma berharga dari RM12.90 hingga RM18.90 setiap satu. Apa yang lebih penting lagi, produk Asianic ini adalah HALAL serta mendapat kelulusan dari KKM. Tidak usah ragu-ragu akan kesucian produk Asianic kerana rangkaian produk Halal yang pertama seumpamanya di Malaysia.

Tidak perlu risau di mana korang boleh dapatkan produk ini. Kini produk Asianic boleh didapati di hampir kesemua pasaraya besar di Malaysia seperti Aeon Big, Aeon Wellness, Giant, Guardian, Tesco, farmasi dan juga kedai - kedai runcit di seluruh Malaysia.

Produk Asianis juga boleh dibeli melalui talian antaranya AladdinStreet.com , Lazada, Zoomall, 11 Street, Shopee, coopmall.my, Facebook Asianic Halal dan juga melalui sesawang  : www.wonderlandprimary.com


Untuk keterangan lanjut, sila hubungi:
Nurul Fadhila
+6012 2598815
Leny Adam
+6019 265 6687

WONDERLANDPRIMARY SDN BHD (877104-M)
No.17, Jalan PJS 5/26,
Taman Desaria,
46000 Petaling Jaya , Selangor.
Tel : +603 7782 6308    Fax :  +603 7783 6308

Web          : www.wonderlandprimary.com
Facebook : Asianic Halal
Instagram : Asianic Halal

No comments:

Post a Comment