28 October 2020

Beli 'Online' di PG MALL pada Musim Pandemik

Sejak beberapa bulan yang lalu, Pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) telah dilaksanakan dan sehingga kini rakyat Malaysia seakan sudah terbiasa dengan norma baharu. Seperti sedia maklum, ramai yang telah menggunakan pembelian secara atas talian bagi mengawal penularan wabak COVID-19. Penggunaan e - dagang telah berjaya mendorong perniagaan untuk meneroka strategi baharu agar dapat berinteraksi dengan pengguna bagi memudahkan proses urus niaga.


PG MALL | Platform E - Dagang Terbaik di Malaysia

Untuk pengetahuan korang, PG Mall ni sudah ada di Malaysia sejak tahun 2017 lagi dan merupakan platform e - dagang yang terbaik di Malaysia berada di tempat ketiga dalam Iprice Insight. Di PG Mall korang boleh lakukan pembayaran secara e - wallet atau boleh juga lakukan pembayaran secara online iaitu Maybank2u, Cimb Clicks dan bermacam lagi. 



Kempen Double Digit Sales 11.11

Terbaik dan 'exclusive' jualan di PG Mall hanya pada 11 November 2020! Dapatkan 11% off minimum spend RM11. Gunakan 'discount code' 1111 dan dapatkan free shipping capped at RM4


Jom Sokong Barangan Buatan Malaysia 

Sebenarnya kalau korang nak tahu, kempen ini telah diadakan sejak Julai yang lalu sehingga bulan Disember 2020. Terdapat pelbagai produk jenama buatan Malaysia yang ada di pasaran sekarang ini dimana kualiti pun dah setanding dengan negara luar, tidak hairanlah ramai rakyat Malaysia yang menyokong barangan buatan Malaysia, termasuk Yaya sendiri! Yaya harap korang tak terlepas peluang ni tau!

Gunakan coupon code di bawah dan korang akan lebih jimat berbelanja! 

Coupon Code: KBBM20 RM20 OFF ,Min Spend RM50

Coupon Code : KBBM30 RM 30 OFF , Min Spend RM100

Pelbagai barangan buatan tempatan yang disediakan. Korang juga boleh klik link ni https://pgmall.my/proudly-local-campaign untuk dapatkan pelbagai barangan menarik yang ada di PG Mall. 


Selected Store for KBBM

Gold Choice | https://pgmall.my/Gold-Choice-%7C-Coffee-%7C-Cereal-%7C-Oat-%7C-Tea-%7C-Nutritional-Formulation

Mizu     |  https://pgmall.my/Mizu-Official-Store 

Hoe Hup Processing Sdn Bhd | https://pgmall.my/Hoe-Hup-Processing-Sdn-Bhd

Hexa | https://pgmall.my/Hexa-Food 

Hasani Book | https://pgmall.my/HASANI-BOOKS

Eco Breeze             | https://pgmall.my/Eco-Breeze-The-Fan-Expert-1

Coop Health and Beauty | https://pgmall.my/Coop-Health-amp;-Beauty-1

Old Town White Coffee | https://pgmall.my/OLDTOWN-White-Coffee

WangZheng Care      | https://pgmall.my/WangZheng-CARE

888 Official Store       | https://pgmall.my/888-Official-Store








PG MALL PAYWEEK BONANZA



Rebut peluang menyertai Payweek Bonanza yang berlangsung bermula pada 25 Oktober 2020 - 5 November 2020. Gunakan diskaun code ini untuk belian PG Jewel sepanjang Payweek Bonanza diadakan. 

Code: KBBMND - Extra 1.5% off
Code: KBBMPD - Extra 2% off     
Get purchase wealth card RM200


TAI FOOK


Haaa...yang ni sale gila - gila kompem jadi kegilaan para wanita di luar sana. Tak pasal - pasal sekali dengan Yaya terjebak! 'Bling bling' weyyyy...Hahahaa..

Bermula 25 Oktober 2020 - 5 November 2020 , dapatkan RM235/gram dengan tebus coupon code KBBM30 RM30 OFF ,Minimum Spend RM100. Penghantaran adalah percuma. Layari https://pgmall.my/TaiFook 


Gold Plated Swarovski


Peluang untuk dapatkan 24k Gold Plated Swarovski Dinar Casing Pendant dengan harga RM648 SAHAJA bagi pembelian 500 terawal. 


Stay safe everyone during CMCO period! So tunggu apalagi, Shop Now and Add to Cart Now! Jomlah kita shopping di PG MALL.....

#PGMall  
#onlineshopping 
#shopping 
#MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform 
#Shopnow 
#Shoponline 
#ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita 
#1111sales 
#bonanzapayweek 
#taifook #Stayathome

Untuk keterangan lanjut, korang semua dijemput untuk layari laman PG MALL : 





No comments:

Post a Comment