14 January 2015

WOMAN LOBATA: Meremajakan sistem endokrin wanita..SUAMI BERTAMBAH SAYANGGG..

WOMAN LOBATA: Meremajakan sistem endokrin wanita..SUAMI BERTAMBAH SAYANGGG..





AVAIL BEAUTY SDN BHD memperkenalkan satu produk utk kaum wanita yang mementingkan kesihatan keseluruhan, keseimbangan hormon dan kecantikan..Memperkenalkan WOMAN LOBATA!!


Ramuan:
Diperbuat daripada sejenis tumbuhan asli Thailand yang digunakan turun temurun untuk meremajakan sistem endokrin wanita.  .


Fungsi & Kebaikan:

- Menyeimbangkan sistem endokrin
- Menegangkan payudara
- Mengurangkan masalah insomnia
- Mengurangkan masalah haid
- Menambahkan cecair faraj
- Mencantikkan kulit
- Mengurangkan kepanasan badan
- Menghindarkan gangguan perasaan

Mempunyai sijil analisis yg telah dijalankan di Labatory Sdn. Bhd. (di klang, selango r)

Harga: RM205 sahaja

Jika berminat sila call / sms sy : 011-23709226 / 014-8309850

yup..byk pilihan..pilihla yg terbaik..
pilihla produk dr syrikat yg dah established lama sbb lebih trusted..
(AVAIL BEAUTY SDN BHD dah bertapak di Malaysia selama 7-8 tahun, syarikat org kita, org Malaysia)
pilihla produk yg dah keluarkan certificate2 analisa, ujikaji dan lain2 mengenai produk tersebut..

selamat memilih..


woman lobata adalah suppliment terbaik utk kaum wanita yg ingin kan keremajaan seperti dahulu kala..

Try it now!!

Harga Promosi!!
Woman Lobata only RM200
Free Delivery to anywhere..
011-23709226 / 014-8309850

tinggalkan pesanan dan nombor telefon di PM sy..TQ


WOMAN LOBATA BOLEH 
MENGETATKAN KEMBALI FARAJ SEPERTI ANDA REMAJA DAHULU..
MENEGANGKAN KEMBALI PAYUDARA ANDA SUPAYA NAMPAK LEBIH ANGGUN DAN SEKSI..
MENAMBAHKAN CECARI FARAJ..

DAN YANG PALING UTAMA......SUAMI ANDA PANSTI SUKA!!

Jika berminat, boleh buat tempahan dari sekarang..
Harga Promosi!!
RM200 (free courier kemana sahaja)

call / sms:  
011-23709226 / 014-8309850

testimoni dari customer2..(sumber dari web avail beauty)

Ashkira Alias, 30 tahun, Selangor ( Kulit Kasar, Berbintik Hitam )
 
Dulu, kulit saya sangat kasar dan tidak sekata. Muka saya pula berbintik hitam dan agak musam. Saya berasa kurang keyakinan di hadapan orang ramai
Selepas mencuba Woman Lobata selama dua bulan, kulit saya menjadi lebih lembut, sekata, berseri dan bercahaya. Bintik hitam di muka saya sudah hilang!

Noor Adilah Binti Che Mat, 38 tahun, Putrajaya ( Letih dan Lesu )
 
Saya sentiasa berasa letih dan lesu apabila terbangun pada waktu awal pagi. Amat bersyurkurnya keadaan ini telah mendapat perubahan yang baik selepas saya mengambil Woman Lobata. Sekarang saya sentiasa berasa cergas & aktif walaupun saya tidur pada lewat malam dan bangun pada awal pagi keesokan hati.

kepada anda yang mempunyai masalah2 seperti mereka, silalah cuba woman lobata ini kerana kesannya sungguh positif!!
call/msg me now at 
011-23709226 / 014-8309850

No comments:

Post a Comment