1 April 2015

Tudung Comel Yaya


Assalamu'alaikum. Saya ingin mencari ejen bagi jenama baru tudung LDE seramai 30 orang. Tempat adalah terhad. Modal hanya RM200 sahaja. Tiada GST dikenakan. Tudung Percuma akan diberikan sebagai penghargaan. Pm atau whatsup saya 01123709226 . Terima kasih. Follow instagram @yayavenger
Let's cover our aurah. Love Rahmat & Redha Allah swt. ♥♥♥



Long Shawl Satin Italy Viscose Valentino
Keistimewaan:- 



 Material : Satin Valentino .
Satin Valentino merupakan sejenis fabrik yang berkilau tetapi tidak melekap di badan pemakai serta tidak jarang sama sekali. 

 Texture fabrik seperti cotton di bahagian lapisan dalam & satin di bahagian luar. 

* 2 meter x 30 inch
* Satin Valentino
* Tebal dan Tidak Panas
sms/whatsup : 01123709226
Place your order by whatsapp us at
01123709226. Strictly no calls can be made. 
Lets cover our aurah.
Love Rahmat & Redha Allah swt. smile emo




ayu je terasa ...hehe,,,,, make me simple and cute . mai la pakai halfmoon macam yaya ni. cantik molek je...adik2 kat yang tengah study tu mai la pakat pakai halfmoon macam kak yaya ni,,,, cantik tau !



Saya dengan segala hormat nak
menjemput adik, kakak, cik, puan
menjamu mata hijab halfmoon yang kami ada
ni @yayavenger . Banyak lagi colour yang on the way.
So keep coming to this instagram @yayavenger ye! Design-
design kami Insya Allah, kami pilih yang
simple but cute @yayavenger !
Halfmoon Izara
SAIZ : 1.7 m x 30inch
MATERIAL : Chiffon Silk
HARGA : RM25

Please give me the prove, name, address and phone no after make the payment. Tqvmlestarydesignexclusive.blogspot.com

@yayavenger

blogsayayayacendana.blogspot.com

sms/whatsup : 01123709226




Assalamu'alaikum. Saya ingin mencari ejen bagi jenama baru tudung LDE seramai 30 orang. Tempat adalah terhad. Modal hanya RM200 sahaja. Pm atau whatsup saya 01123709226 . Terima kasih.

assalamu'alaikum. atas cadangan dan
permintaan ramai untuk membuat page,
kini saya telah membuka 1 page yang ingin
saya perkenalkan iaitu ' LDE Yayavenger' .
Saya dengan segala hormat nak
menjemput adik, kakak, cik, puan
menjamu mata hijab halfmoon yang kami
ada
ni. Banyak lagi colour yang on the way.
So keep coming to this page ye! Design-
design kami Insya Allah, kami pilih yang
simple but cute!
untuk keterangan lanjut, boleh juga follow
instagram @yayavenger atau di
lestarydesignexclusive.blogspot.com /
ASAP sms/whatsup terus 01123709226 .
terima kasih.












































No comments:

Post a Comment