2 June 2016

Bloglist Ramadan 1437H Oleh Hasrul Hassan

Hai assalamualaikum...selamat pagi korang semua. Pagi ni buka facebook, skrol-skrol...terjumpa status blogger Hasrul Hassan. Uncle Hasrul Hassan buat segmen Bloglist Ramadhan tuu...huhu...yaya memang suka betul join segmen bloglist. 

Ok, first of all, yaya nak say thanks pada uncle Hasrul Hassan sebab buat review pasal yaya di 4 Blogger Cun Pilihan 2015 . 





Ok, sebab apa yaya nak blog yaya masuk dalam bloglist ni? Sebabnya simple jer, sebab yaya nak ucap Selamat Menyambut Ramadhan Al - Mubarak dan nak ucap Selamat Berpuasa pada blogger Hasrul Hassan serta peserta-peserta yang join segmen bloglist ni. Hahaaa...

Soo...siapa yang balek ke kampung nanti untuk berpuasa bersama keluarga dan berbuka, berhati-hati di jalan raya. Jangan terburu-buru ok...

Memandangkan hari ni yaya balek kampung, yaya nak minta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Mohon halalkan makan dan minum. Doakan saya selamat pulang ke kampung yee...thannnkk yoouuu ^_^


Macam mana nak join segmen Bloglist Ramadhan 1437H Oleh Hasrul Hassan ? 

Klik pada banner di atas dan ikuti langkah-langkah di bawah :


  1. Wajib menjadi ahli Kelab Blogger Belia (https://www.facebook.com/groups/kelabbloggerbelia)
  2. Mesti jadi rakan saya di FB atau Google Profile ... barulah kita boleh jadi mesra .. ye tak? (https://www.facebook.com/blogger.hasrulhassan) atau  (https://plus.google.com/+HasrulHassanBlog)
  3. Like FB page ini - Himpunan Ayat-Ayat Indah kerana ia akan sumber untuk aura positif di bulan Ramadan
  4. Print Screen blog ini dan tulis satu blog post ringkas kurang lebih 100 patah perkataan untuk nyatakan kenapa anda suka blog anda dimasukkan ke dalam bloglist blog saya. Tajuk blog post anda bebas, tetapi di dalam blog post itu perlu ada backlink ke mana-mana bahagian blog ini, samada terus ke paparan utama (hasrulhassan.com) atau ke tajuk entri blog ini yang anda fikir baik untuk dikongsikan.
  5. Selepas penuhi syarat di atas, tinggalkan URL blog post tersebut di ruangan komen, anda perlu login ke Google Profile anda terlebih dahulu untuk tinggalkan komen, supaya nanti saya boleh follow Google Profile anda pula.

Ok? Hanya untuk 50 blog terawal yang penuhi syarat di atas sahaja. Jadi, peluang terbuka untuk semua walaupun anda nampak jumlah URL yang telah diberikan lebih 50 .. :)

7 comments: