29 August 2016

Harum Malam yang Menggoda


Hi ladies & assssalamualaikum. bertemu kembali kita dalam segmen kecantikan. Pagi ni yaya membawakan satu produk yang menggoda yaya di siang dan malam hari. Produk ni amat penting bagi semua wanita khususnya yang ingin kekal langsing, cantik dan menawan. 

Millenial Gen Sdn Bhd memperkenalkan Harum Malam yang diformulasi dengan ekstrak ros yang sememangnya bagus untuk menangani masalah bau badan. Untuk ketahuan umum, supplement ini khusus untuk kaum wanita sahaja. Selain dapat membantu menyihatkan dan mencegah bau badan, ianya dapat merawat masalah wanita seperti keputihan, gatal-gatal pada Miss V, hilang hanyir haid dan lain-lain lagi.


Tadaaa ~~

See...Harum Malam ni bukan sahaja untuk wanita yang sudah berkahwin tau, malah ianya sesuai untuk saya anak darraaa...hikhikk....korang seharusnya mengambil supplement ni terutama yang ada masalah senggugut macam yaya..haaa...masa period pon boleh ambil juga. Sama juga bagi para ibu, sesuai ketika dalam pantang dan menyusu bayi. Untuk wanita yang mengandung tidak digalakkan untuk mengambil supplement ni sebab ditakuti akan mengalami kesukaran bersalin ( sempit ).


Botol kaler pink...gittuw....sweet sangat kan, sesuai untuk kita gugurls ni...hihi...eh, mak - mak pun sesuai juga yer..golongan yang sesuai ambil Harum Malam adalah :

* Wanita berkahwin
* Anak dara
* Wanita berpantang
* Sesuai untuk yang menyusukan anak
* Sesuai untuk usia 50 tahun ke atas


Apa kata korang mengenai Harum Malam ni? bagi yaya, banyak sangat kelebihan dan khasiat minuman kesihatan Harum Malam, antaranya adalah :

* Membantu menyegar dan menyihatkan badan
* Mencantikkan dan menaikkan seri wajah
* Membantu menghilangkan bau badan dan mulut
* Melegakan panas badan
* Menegangkan payudara
* Memulihkan rasa rapat
* Mengencang otot kewanitaan
* Menghalang bau tidak enak serta gatal - gatal
* Menambah keharmonian suami isteri
* Menyihatkan rahim
* Mencantikkan payudara agar shiat dan montok
* Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
* Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
* Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
* Meningkatkan sistem tahan tubuh badan serta menstabilkan hormon
* Mengurangkan tekanan dan stres
* Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan


Mesti korang nak apa ramuan yang terdapat dalam Harum Malam ni yek ? mai yaya bagi penerangan yang jelas mengenai kandungan dan juga khasiat di dalam Harum Malam.


Bunga Ros sememangnya berkesan untuk merawat kulit yang rosak dan sensitif. Ianya berkuasa mengecilkan pori - pori dan mengawal kulit yang berminyak. Bunga ros menghasilkan kulit agar kelihatan lebih berseri, halus dan segar selain membantu masalah kitaran haid yang tidak teratur. Ianya juga meredakan senggugut yang sering dialami oleh kaum wanita ketika haid. Bunga ros juga bertindak :

* Menenangkan ketegangan saraf dan emosi
* Memberi kesan penyejukan pada badan
* Merangsang pertumbuhan tisu dan penghasilan kolagen, menjadikan awet muda
* Membantu proses penghadaman
* Mengandungi vitamin A, B3, C, D dan E
* Merawat cirit - birit
* Menghilangkan keletihan


Sirih yang bertindak mengatasi masalah kewanitaan sudah dikenali sejak zaman dahulu. Kandungan sirih yang berkuasa membunuh kuman yang berupaya mengatasi masalah keputihan, gatal-gatal dan bau yang kurang enak. 

Selain itu, buah tin yang berupaya menstabilkan tekanan darah, merawat jerawat, pigmentasi kulit, mencegah serangan jantung koroner, mengingkatkan daya ketahanan tubuh, mengurangkan kolesterol kerana ianya mengandungi kandungan yang hampir penuh dengan vitamin A, B, C dan rendah kalori di samping menyihatkan lagi kulit. Sesuai bagi kamu - kamu yang on diet.

Kismis juga terbukti mengandungi khasiat sejati :

* Melindungi hati
* Memperbaiki sirkulasi
* Melawaskan pembuangan air besar
* Memperbaiki tona kulit serta menganjalkan
* Membantu kecerdasan otak bayi dan meningkatkan memori
* Melawan bakteria mulut punca pereputan gigi

Selain itu, madu merupakan manisan yang juga membantu menambahkan tenaga saat hamil dan juga saat melahirkan. Selain mencegah pelbagai penyakit yang datang, ianya juga berkuasa membunuh kuman agar pertumbuhan fizikal dan mental janin dilihat sempurna. Madu juga menjadikan kulit bersih dan sihat kerana mengandungi vitamin C.



Goji adalah ramuan yang kaya dengan nutrient yang mampu menukar makanan kepada tenaga dan bukannya lemak. B1 yang terdapat dalam goji menjadikan anda rasa kelihatan muda dan juga berupaya mengurangkan risiko kanser, selain meningkatkan fungsi seksual dan meningkatkan kesuburan. Sesuai bagi mereka yang mempunyai masalah berat badan.



Manjakani kaya dengan khasiat kalsium, besi, serat, protein dan karbohidrat. Segal unsur yang terdapat dalam manjakani bertindak membantu mengencangkan otot dinding vagina dan mengembalikan keanjalan. 

Pueraria Lobata dapat merawat masalah kesihatan seperti tekanan darah tinggi dan migrain. Selain itu, ianya berfungsi melancarkan peredaran darah dalam tubuh badan sekaligus menggalakkan fungsi organ. Khasiatnya yang tinggi membantu meningkatkan kadar penghasilan hormon estrogen dalam tubuh wanita.

Pueraria Mirifica adalah herba yang bertindak menganjalkan payudara dan punggung wanita agar kelihatan menarik dan menawan. Ianya membantu menegang dan membesar pada tahap maksimum mengikut hormon tubuh badan seseorang wanita. 



Buah delima adalah bahan yang boleh dikatakan mampu bertindak menyingkirkan sel-sel kulit mati dan menghasilkan kulit kelihatan segar dan muda selalu. Bagi wanita yang berusia, ianya dapat mengelakkan daripada pigmentasi, bintik-bintik hitam, garis di muka dan wrinkles yang selalnya disebabkan pendedahan yang kerap daripada cahaya matahari.


Ini adalah testimoni pengguna , korang boleh jadikan rujukan. Kayu serapat merupakan herba terbaik untuk wanita kerana ianya bermanfaat untuk mengembalikan faraj yang longgar agar kelihatan cantik seperti anak dara. Akar serapat juga membantu mengukuhkan otot dan sendi, di samping mengatasi kekejangan otot rahim dan kelesuan ketika haid.




Limau purut yang berupaya mengatasi masalah bau badan, kaya dengan asid sitrik yang bersifat antioksida. Badan ini membantu mengekalkan kelembapan kulit serta meneutralkan radikal bebas akibat pencemaran bahan kimia yang bahaya dalam tubuh badan. Selain merawat luka, lebam dan kesan gigitan serangga, ianya juga melancarkan peredaran darah untuk memelihara kesihatan organ dalaman. 

Limau purut berpotensi merendahkan paras kolesterol dalam darah selain membantu melambatkan proses penuaan dan membantu mengatasi PMS. 


Sungguh cantik, sungguh menawan di kaca televisyen. Terpampang wajah ceria wanita menerusi liputan media menampakkan bahawa Harum Malam adalah supplement yang sesuai buat wanita di luar sana.



Untuk dapatkan Harum Malam ni sebotol cuma RM33.00 SAHAJA !! yeaaa RM33.00 SAHAJA !! amat berpatutan dan wajib bagi semua wanita di luar sana untuk memilikinya !!



Sila kenalpasti original ke tidak Harum Malam yang korang nak beli kat luar sana. Check dulu scan code yang diberi. Nanti salah beli yang tiruan pihak MG tak tanggung yea...hihii


Untuk keterangan lanjut boleh hubungi Millennial Gen , atau juga untuk sebarang pembelian boleh hubungi mereka di

Website 

Instagram

Facebook

5 comments:

  1. best.. sblum ni dh makan...pastu stop..skg makan balik

    ReplyDelete
  2. Ramai kata bagus Harum Malam ni.. ena dulu pernah makan dan amalkan.. memang nampak perbezaan

    ReplyDelete
  3. Bagus amalkan supplement yang semulajadi ni, dari anak dara lah kena jaga....mak2 dara lagi lah pulak hehehe

    ReplyDelete
  4. tak sabar nak cuba lepas pantang..

    ReplyDelete
  5. wahh makin berseri lah yaya dengan amalkan Harum Malam.. Bagus ni..


    www.yanieyusuf.com

    ReplyDelete