3 August 2016

Summer Blossom Party with XIXILI !! Hijabista & Majalah NUR

Xixili Summer Blossom Party bersama Hijabista & Majalah NUR yang diadakan di Xixili Boutique, Sunway Pyramid begitu meriah sekali. Ni kali kedua yaya joined event with Xixili Party tau!! Yaya juga tidak ketinggalan melepaskan peluang untuk joined dengan kengkawan kat sana. woohaa !! 



My partner, Mieza aka Kechik memang enjoy giler datang kat sini , lebih - lebih lagi bila dapat tahu design terbaru dari Xixili..hahaa !! Kat sini kitorang dapat belajar cara pemilihan dan pemakaian pakaian dalaman dengan betul agar selesa dan tenang. hohohooo...



Secara ringkasnya acara yang diadakan untuk bertemu bersama peminat setia Xixili dan juga pelanggan baru mereka. Bukan sahaja Xixili, malah Hijabista dan Majalah NUR juga. Di sana bersama wanita-wanita yang cantik cun melecun dan comel, kami belajar sesuatu yang amat menarik mengenaikan kecantikan dalaman kita. Bagi segelintir wanita yang amat mementingkan kecantikan dalaman, seharusnya tidak melepaskan peluang ini !! 



Yang nak kawen tuh bolehlah pilih design terbaru dari Xixili yerr...tak menyesal pergi event ni, kebetulan dah nak dekat kawin ni, in shaa Allah boleh buat preparation lar nanti...hihihii...psstt....cantik kan bunga yaya pegang tuh, bunga ni daripada Happy Bunch tau!! Mereka menyediakan servis penghantaran bunga, boleh jenguk kat website or akaun instagram diorang di +Happy Bunch ..harga jangan risau, amat berpatutan. 

For those yang minat mood Sweet, Classy, Aggie & Wild..boleh pilih mana yang berkenan di hati..dapatkan di butik Xixili ya !! 



Jutaan terima kasih kepada Majalah NUR & Hijabista , Xixili sudi menjemput yaya ke event yang bermakna ni, serius bermanfaat sangat. to all yang nak merasai kegembiraan macam kami, boleh datang terus ke Xixili di Sunway Pyramid atau di mana-mana butik Xixili yang terdapat di seluruh Malaysia. 

Nanti yaya share lagi ya..see ya !! 






3 comments: