30 August 2016

Wanita Wajib Baca Ini !! - Pentingnya Penjagaan Miss V


Assalamualaikum, selamat siang para pembaca yang dihormati, jom jalan-jalan tengok Sumber Ayu, seronok yaya cuci mata tengok kaler botol warna-warni..wahh...soo beautiful..nice sangat...

Sumber Ayu hadir dalam rangkaian enam wangian yang menarik dan pelbagai. Makin lama makin dewasa hidup ni. Macam-macam benda yang kita dah lakukan dalam hidup. Ada masa kita akan berpeluh tidak selesa di celah kelengkang, termasuklah miss V ~ auch !! 

Yaya pasti lepas ni korang pasti akan dapatkan pencuci yang best ni. Bila yaya suka, yaya akan pastikan korang akan suka jugak pada pencuci intim wanita Sumber Ayu. Jadi, teruskan membaca sampai habis ^-^



Terpahat di hati Sumber Ayu menjadi sebahagian dari life saya. Yaya berpendapat bahagian intim wanita merupakan kawasan yang berbagai bakteria akan hinggap jika tidak dijaga dengan seeloknya. Bakteria yang membentuk akan menjadikan kehidupan kita sebagai wanita adakalanya tidak terurus serta mengganggu kerja seharian kerana ketidakselesaan di bahagian Miss V.

Sumber Ayu adalah jawapan yang sesuai kerana ekosistem semula jadi ini memberikan keseimbangan tahap pH serta melindungi kawasan miss V daripada jangkitan dan juga bendasing. Elakkan mencuci miss V anda menggunakan sabun dan air kerana akan mengganggu keseimbangan semula jadi, kerana ianya bakal terdedah kepada risiko jangkitan.


Comel kotaknya, makin comel miss V dengan wangian daun sirih Sumber Ayu, diformulasi dengan bahan semula jadi agar kawasan intim wanita sentiasa sihat dan bersih, serta bebas dari bakteria jahat, kegatalan dan juga bau yang kurang menyenangkan. Selain itu, kawalan pH pada paras pH3.5 merupakan paras ideal agar ekosistem berada dalam keadaan baik.

Bahan ekstrak daun sirih yang terdapat dalam Sumber Ayu memberi perlindungan tanpa bakteria yang diperhebatkan dengan wangian semula jadi, lantas memberikan kesegaran yang berpanjangan.

JAKIM mengesahkan pembersih intim ini sesuai digunakan oleh para pengguna muslimah, jadi tidak perlu risau untuk dapatkan di kedai-kedai yang berhampiran. Selain itu, pembersih kewanitaan daun sirih Sumber Ayu merupakan produk yang sesuai bagi semua wanita di setiap peringkat umur.


Terdapat beberapa wangian sempurna dari Sumber Ayu seperti wangian Orkid, wangian Mawar, wangian Floral, wangian Musk, wangian Gambir dan wangian Fruity

Haruman segar dari Orkid yang ringan membangkitkan rasa selesa sepanjang hari dan ianya amat sesuai buat wanita ayu yang sentiasa mengekalkan keanggunannya dalam pelbagai cara.

Permbersih wanita wangian Mawar yang mekar memberikan aroma menenangkan dan rasa bersih sepanjang hari adalah pilihan mereka yang berjiwa romantis.

Kombinasi aroma Floral adalah ciptaan ideal bagi wanita yang sentiasa ceria dan bersahaja.

Manakala aroma Musk sesuai buat wanita yang sentiasa ke hadapan dan meminati haruman terkenal juga anggun.

Wangian Gambir adalah haruman herba menyuntik kesegaran semula jadi dan adalah pilihan terbaik buat wanita klasik yang menghargai sentuhan alam dalam kehidupan.

Buat penggemar haruman buah-buahan, anda boleh memilih wangian Fruity untuk kekal ceria, lincah dan bersedia agar yakin dalam apa juga keadaan.



Sebagai kata perangsang buat wanita di luar sana, Sumber Ayu memang yaya 'supposed' kan gunalah sepanjang kehidupan anda, kerana rangkaian Pembersih Kewanitaaan Daun Sirih Sumber Ayu ini telah berjaya mengembalikan dunia sebenar yaya kembali lincah dan ceria !!

Harga mampu milik. Untuk dapatkan pembersih ini cuma berharga RM3.60 (90ml) dan RM5.80 (200ml). Boleh dapatkan di semua pasaraya utama dan farmasi yang berdekatan. 

Semoga perkongsian yaya membawa manfaat kepada semua orang..yeayyy...jumpa lagi di entry akan datang ... see yaa :D

9 comments:

  1. Akak suka kaler biru...sedap sgt bau dia..orange tu pun sama

    ReplyDelete
  2. Jalan² petang sambil singgah sini...:)

    ReplyDelete
  3. Kita pun baru dapat.. tak cuba lagi..

    ReplyDelete
  4. Kena cuba ni.. ramai kata best... dah lama stop pakai feminine wash ni sebab dengar macam2 kes dulu ni... now, nak try yg ni...

    ReplyDelete
  5. Tak pernah try Yaya..... harga pun murah ye

    ReplyDelete
  6. akak suka musk tu.. kalo sumber ayu buat bagi pekat like gel lagi besh kannn

    ReplyDelete
  7. salam singgah...Tq follow blog picisan sya...

    ReplyDelete
  8. Pernah try pakai sekali. Anyway, jemput join GA saya di http://penselduabee.blogspot.my/2016/09/preloved-hair-serum-giveaway-by.html

    ReplyDelete