20 November 2016

ZALORA | Bergaya Ala - Ala Rozita Che Wan dengan hanya RM100 SAHAJA!!



Hai assalamualaikum buat pembaca , sekali yaya LIVE fashion di belog. Actually baru ni yaya buat order high heels dan handbag di ZALORA. Lest said , puas hati dengan servis ZALORA. Rasanya ni kali kedua yaya order kt ZALORA.

Buat pengetahuan pembaca , bajet yang korang perlu keluarkan hanya RM100 SAHAJA !! Jangan kedekut nak belanja untuk diri sendiri. High heels yang yaya miliki adalah brand Zalora dan handbag ni dari Something Borrowed.  


Sejujurnya , yaya dah lama sangat tak beli high heels dengan handbag. Serius...so bila ada rezeki lebih sikit , yaya dapatkanlaa sebiji dua barangan wanita untuk yaya gayakan ke mana - mana majlis di luar sana kan..hihi..yang pasti kat sini yaya nak kata , yaya selalu jadikan Rozita Che Wan dalam berfesyen. Bukan nak jadi macam diri dia , cuma yee laa orang kata , role model .. gittew.. hihi.. 


Okay lah yea..ni saja perkongsian yaya pada petang ni. Harap apa yang yaya share di belog yaya banyak beri manfaat buat korang semua untuk jadikan rujukan. Nanti yaya LIVE kat belog lagi yah!! 

Bye .. 




5 comments:

  1. cunya yaya...pandai wsurvey harga bergaya pun awesomm

    ReplyDelete
  2. Eh cantik jugak beg tu.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Suka heels tu simple but nice

    ReplyDelete
  4. sama lah ... memang suka dengan zalora dan servis nya pun bagus . Quality baju2 pun so far tak ada yang tak memuaskan . Semua terbaik seiring dengan quqlity produk dan harga kan =)

    ReplyDelete