8 December 2016

Majlis pelancaran Produk Dr. Irma dan Perasmian Butik Dr. Irma Skincare & Cosmetics


Holla holla & assalamualaikum semua...baru ni yaya pergi Johor Bahru bagi menghadiri ke Majlis Pelancaran Produk Dr. Irma dan Perasmian Butik Dr. Irma Skincare & Cosmetics bertempat di Galeria , Johor Bahru. Serius yaya katakan , yaya sangat bangga bila hadiri event ni sebab yaya juga seorang rakyat Johor tau. Hiks..


Pelancaran produk penjagaan kulit dan kecantikan Dr. Irma setta perasmian Butik Dr. Irma Skincare & Cosmetics ini dirasmikan oleh wakil rasmi Menteri Besar Johor , yang merupakan titik tolak perjalanan produk jenama Dr. Irma ke dalam industri kecantikan tanah air. Produk yang diformulasikan dari bahan - bahan asli dan pati minyak tumbuhan.


Untuk pengetahuan para pembaca , pengguna produk yang terdiri dari rakyat Malaysia, Singapura, Indonesia dan Brunei memberi maklumbalas yang amat memberangsangkan. Rata - rata ramai yang berpuashati dengan produk ini dan yakin bahawa produk ini telah bersedia untuk bersaing dengan jenama-jenama hebat di luar sana.


Majlis ini yang dipenuhi denfan aktiviti pengenalan dan penjualan produk, peragaan produl oleh model dan artis, sesi make over menggunakan produk Dr. Irma dan juga acara 'neet and greet' bersama beberapa artis jug selebriti tempatan seperti Fattah Amin, Fahrim Ahmad, Aidit Noh, Zarul AF, Tiaz Al-Khred, Natrah, Hazman Akademi dan DJ. Davr dari Johor FM. Radio BestFM juga bersama bersiaran secara langsung semasa majlis tersebut.


Ini adalah suasana dalam butik Dr. Irma yea..untuk pengetahuan , Pengarah Irma Ariandi Enterpruse, Dr. Irma Shida bt aabu Samah merupakan seorang pengasas kepada produk ini , yang juga merupakan seorang doktro pergigian. Beliau telah memulakan perniagaan secara online sejak awal 2016 dan kini jenama ini telah berkembang kepada penjualan retail dengan perasmian Butik Kecantikan Dr. Irma Skincare & Cosmetics pada 4 Disember 2016.


Majlis pelancaran ini juga menjadikan para pelanggan tidak ketinggalan untuk mendermakan RM1 dari setiap pembelian produk ini.


Produk hasil usaha dan formulasi oleh Dr. Irma adalah bagi tujuan penjagaan julit dan kosmetik lengkap. Sehingga kini , sebanyak 6 produk dalam rangkaian jenama Dr. Irma telah dihasilkan yang terdiri daripada :

1) Radiant White BB Serum Foundation merupakan set Mekap Lengkap
2) Radiant White Cleanser adalah pencuci muka lembut
3) Radiant White Vitamin C Serum merupakan pelembap dan perawat kulit muka
4) Radiant Glow CC Foundation merupakan mekap pelengkap
5) Radiant Clear Derm-Tonic merupakan pelembap kulit muka
6) Radiant Clear Derm-Purifier merupakan toner muka


Di atas merupakan Radiant Chewies Vitamin C + Collagen iaitu makanan tambahan untuk kesihatan dalaman yang menyerlahkan keserian dan kecantikan luaran. Kandungan yang ada dalam setiap chewies ini adalah ekstrak yis yang memutihkan 8 kali lebih dari protein dari gluthatione. Vitamin C untuk pencerahan kulit dan kesihatan keseluruhan. Collagen terdapat dalam chewies ini menjadikan wajah kekal awet muda selain grapeseed sebagai antipenuaan. Terdapat juga sakura extract dan pearl powder yang mencerah dan melembap. Kelopak mawar juga adalah kandungan yang menaikkan seri wajah.


Set Radiant Glow mengandungi CC Foundation yang kaya dengan bahan semulajadi seperti biji aprikot dan kelapa dara menjadikan foundation ini sangat lembut terhadap kulit. Bahan yang terdapat dalam foundation ini adalah biji aprikot, kelapa dara SPF 50 dan juga vitamin E.


Radiant White Cleanser Brighteening & Repair bertindak membersih kulit dengan lembut serta melembapkan kulit tanpa rasa tegang. Diperkaya dengan pati grape seed yang mencerahkan kulit selain menyeimbangkan produksi sebum serta mengawal jerawat. Pencuci ini juga mampu memudarkan parut dan juga pigmentasi.


Radiant White Whitening BB Serum Foundation ini mengandungi serum juga mempercepat penggantian sel kulit selain menganjalkan dan meremajakan kulit. Ianya bertindak memberi lembapan optimum juga mengawal produksi sebum selain mengawal dan merawat jerawat. Serum foundation ini juga mampu memcerahkan kulit dan jeragat selain melindungi dari matahari.


Di atas adalah Radiabt White Vitamin C Serum untuk perawatan malam mampu menstabilkan keadaan kulit yang mempercepat penggantian sel kulit baru. Ianya juga merangsang pembentukan kolagen kulit selain menganjal dan meremajakan kulit. Ianya juga mampu melembap optimum serta mengawal produksi sebum selain mengawal dan merawat jeragat. Serum ini juga mampu mencerahkan kulit dan jeragat secara beransur.



Nak inform juga , di atas adalah Set Radiant Clear yang merawat jerawat di akar umbi permasalahan dengan "Encapsulated Salicylic Acid" yang meresap jauh ke dalam kulit untuk memerangi bakteria P. Acnes. Diperkaya dengan pati mentinum dan aloe vera yang menenangkan dan memperbaiki tekstur kulit.


Diharap agar perkongsian yaya petang ini membantu para pembaca di luar sana untuk lebih bijak menilai memilih produk yang sesuai untuk kulit wajah anda. Jangan kerana nak cepat cerah dan cantik , korang tersilap memilih produk yang bakal merosakkan kulit wajah anda.

Selamat membeli !! Muahciked 💋

1 comment: