21 December 2016

Milagro Coffee | Penawar Kencing Manis


Assalamualaikum...


Pertama sekali alhamdulillah insan-insan yang yaya sayang diberikan umur yang panjang , termasuklah para pembaca diberi kesihatan yang baik. Baru-baru ni parents yaya dapat surat naik haji dah, maybe ni lah masanya untuk beri peluang pada yaya agar jaga kesihatan orang tua yaya kan..

Ayah ada kencing manis sedikit , memang keturunan yaya sebelah ayah ada kencing manis. Penyakit kencing manis yang ayah hidapi tak serius. Belah ummi yaya pula memang keturunan ada barah. Rata-rata dalam sejarah keluarga belah ummi yaya, barah yang dihidapi tak perasan di waktu awal, barah dikesan di saat-saat akhir. Jadi , sebagai langkah berjaga-jaga , dari sekarang kena ambil langkah bijak. 

Bercerita mengenai kesihatan ni kan , panjang sangat yaya nak share story. Panjang kisahnye ni haa....hehehe kalau yaya cerita ni mahu sampai ke esok tak habis. Actually memang dah plan pun nak belikan minuman berkhasiat untuk orang tua yaya, tapi kan..tapi kan...ada kenalan yang kenalkan yaya dengan produk yang memang ni first time yaya dengar..Mmm...Sedap Ekk MILAGRO ... 

Dah memang ada niat dihati, kalau ada rezeki satu hari nanti memang nak cari produk kesihatan yang mana sedap dan juga banyak kelebihannya. Ni dah jumpa MILAGRO , yaya nak jugak laa kan share berita baik buat mereka yang sedang hidapi pelbagai penyakit. 


MILAGRO ni adalah Kopi Patawali yang dapat membantu merawat, mencegah dan mengawal pelbagai penyakit termasuklah kencing manis, darah tinggi, sakit sendi, kanser, keradangan, alahan, batuk dan juga malaria. 

So selain menyembuhkan pelbagai penyakit, MILAGRO menjadikan tubuh badan menjadi lebih cergas, bertenaga, hilang penyakit gatal-gatal, menguatkan tenaga batin, awet muda. Yang paling bagus bila minuman ni mempunyai khasiat yang tinggi antioksidan, menguatkan saraf dan sistem pertahanan tubuh badan, selain mengembalikan tenaga dengan segera.




Nak tahu tak mana dapat perkataan MILAGRO ? 

Milagro Coffee diambil dari perkataan dari 3 Bahasa iaitu :

Melayu - Ajaib
English - Miracle
Spain - Milagro

MILAGRO adalah singkatan dari :

MIL - singkatan dari million herba yang dicipta Allah swt di muka bumi , dan
AGRO - bermaksud asli dalam ciptaan Allah swt


MILAGRO diasaskan oleh Salmah Hayan, iaitu Pengarah Urusan dari Aqid Aqila Resources Sdn Bhd. Produk beliau iaiti MILAGRO COFFEE telah dirasmikan oleh MATRADE. 

Tujuan syarikat adalah untuk menyebarkan stokis di seluruh Malaysia. Okay , itu nanti kita cerita kendian.. :) 


TESTIMONI


PENYEMBUH KENCING MANIS

Gambar di atas adalah testimoni dari pengguna MILAGRO. Cuba tengok gambar sebelum dan selepas. Ya. Memang mengerikan. Tapi inilah hakikatnya..

Ya Allah ya tuhanku , kalaulah yaya sempat kenalkan produk ni pada arwah-arwah tok abah 
yang hidap kencing manis dan juga barah , nak jer yaya beri minuman ni pada mereka, Sekarang sudah terlambat. Bak kata nasi dah jadi bubur...nak kata silap yaya lambat jumpa produk pun tak tahulah...kalaulah yaya kenal produk MILAGRO ni dari awal kan...


MENGUBATI BARAH

Nak tahu tak? Kebas tu salah satu punca untuk barah juga ye. 

Sekarang ni yaya ada masa lagi untuk kenalkan produk kesihatan ni pada ayah yaya yang menghidap kencing manis, dan juga kenalkan produk MILAGRO ni pada ummi yaya pula. Risau lah kan bila banyak kes penghidap barah sebelah ummi yaya. Bukan itu sahaja , yaya akan kenalkan juga pada adik-beradik yaya yang lain , termasuk saudara-mara yaya. Langkah berjaga-jaga harus dilakukan awal sebelum menyesal.


MENGURANGKAN SERANGAN ASTHMA

Habis kisah ummi dan ayah yaya , yaya buka kisah yaya pula ye.hiks...

Kalau ada yang tanya kenapa yaya kadang-kadang selalu nampak penat ? lesu ? sebenarnya yaya mudah merasai keletihan dan kepenatan..hihi...yaya adalah salah seorang penghidap penyakit kronik lelah (asthma). Dah lama dah penyakit ni, sejak yaya dari baby lagi , sampailah sekarang..hiks..

Ikut sejarah waktu zaman persekolahan terutama di peringkat menengah , banyak kali juga yaya dikejarkan ke klinik dan juga hospital. Jangan tanya sakit ke tak. Lelah ni memang sakit sangat...hiks...susah nak bernafas dan tiap kali penyakit ni datang menyerang , yaya banyak kali menganggap yang riwayat yaya akan berakhir dengan serangan lelah. 

Dah bermacam-macam cara nak bagi sembuh kan, tapi macam ni jela...jadi apalah salahnya kalau yaya mencuba minuman ni pula untuk kurangkan sikit serangan lelah. 


MENGURANGKAN SAKIT SENDI

Bila tubuh badan sihat, kita nak buat kerja dan aktiviti seharian pun mudah kan? Ini cakap pulak pasal sakit sendi. Ngeri je tengok gambar kat atas ni kan. Ada yang muda lagi pun dah merasa sakit sendi. Hadoi....

Selain merawat sakit sendi dan masalah tulang belakang, MILAGRO adalah minuman kopi herba rendah asid sesuai untuk masalh gastrik. Ahaa...cakap pasal gastrik ni , yaya baru sahaja kena serangan gastrik pada dua minggu yang lepas sebab lewat makan..hiks..silap sendiri. 



Terbukti dapat menguruskan badan !! 

MILAGRO yang juga sesuai menyingkirkan toksin, kolestrol dan bertindak melawaskan serta melancarkan sistem pencernaan. MILAGRO COFFEE sesuai bagi mereka yang mengamalkan diet yang seimbang.


Artis juga tidak ketinggalan untuk mencuba minuman pelbagai khasiat ini. Amat rugi rasanya kalau korang tak guna peluang yang ada ni kan? 

Nak tahu tak ? Rasa kopi ini pahit-pahit sedap. Dah namanya boleh jadi ubat kan, memang ada pahit sikitlaa..hiks..

Saja nak goda dulu korang baca testimoni dulu, 




Okay , sasaran dan siapa yang boleh minum kopi ni ? 

Minuman ni sesuai bagi semua kategori usia. Jangan risau yea, sebab produk ni dah ditestmonikan untuk mereka yang berpenyakit. Produk yang sudah masuk 2 tahun ini tengah naik dan memang telah mendapat sambutan yang amat menggalakkan dari pelanggan di luar sana.


MILAGRO COFFEE dalam MEDIA 



Produk minuman MILAGRO COFFEE pernah disiarkan di Harian Metro. MILAGRO ini juga bakal diperkenalkan melalui Billboard , selain itu produk ini juga akan diviralkan di media sosial. Terbaru  MILAGRO COFFE akan dibantu di radio IKIM.FM. 

Peluang Menjana Pendapatan


Selain menjaga kesihatan diri sendiri dan ahli keluarga , apa kata kita suggestkan pada saudara-mara dan juga kenalan-kenalan untuk menjadi keluarga MILAGRO COFFEE dengan menjadi stokis atau sebagai ejen. 


STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN!!

Okay , time ni la nak cerita banyak kelebihan kalau jadi stokis dan ejen MILAGRO COFFEE. Sesuai bagi mereka yang ingin menjana pendapatan dari rumah atau mencari pendapatan sampingan.

Passive income keuntungan sebanyak 98% . Setiap pembelian dari pelanggan adalah 98% pelanggan tetap. Perancangan perniagaan yang sangat bagus dan akan dibantu melalui surat khabar. Plan strategi akan dibantuk melalui billboard. 



MILAGRO mengalu-alukan pengedar-pengedar tunggal dari syarikat-syarikat atau individu untuk mendapatkan plan perniagaan yang sangat menarik. 


HARGA

Harga bagi setiap kotak boleh didapati cuma berharga RM55 SAHAJA!!

Dah story sejarah , share testimoni , bagi peluang perkerjaan lagi...sekarang nak bagitahu mana pula nak order MILAGRO COFFEE ni ekk ?

FACEBOOK 

INSTAGRAM

Boleh juga terus direct contact di whatsapp di talian 012 - 3702676

3 comments:

  1. kegemaran ramai..banyak khasiatnya ye

    ReplyDelete
  2. eh...macam elok je ni...Sally nak cuba utk ibu laa...sbb ibu suka sangat minum 3 in 1..kalau dapat tukar yg ni...elok sangat laa

    ReplyDelete