19 March 2019

Sulam Bedak by Embun Sari Spa, Kluang

Assalamualaikum korang...lama sangat Yaya tak bersiaran kan..hehe..berhabuk sangat dah koridor Yaya ni..hehe..harap sangat korang sihat sentiasa dan dimurahkan rezeki.. Alhamdulillah sepanjang perjalanan Yaya sebelum ni dimudahkan Allah swt. Kita doa yang baik - baik jer tau..yihaa...

Terbaharu, Yaya ada pergi satu spa ni, iaitu Embun Sari Spa yang terletak di Bandar Kluang, Johor. Kalau sebelum ni macam yang korang tahu, Yaya suka pakai bedak tebal - tebal..hehe..tapi sekarang Yaya da jarang sangat nak make up tebal - tebal ni..Lebih pada satu lapis alas bedak, tu pun sedikit sahaja. Lebih - lebih lagi Yaya baru sahaja buat rawatan Sulam Bedak yang mana banyak manfaat daripada kita guna alas bedak yang ada kat kedai tu tau. Nanti Yaya ceritakan di bawah okay..

Jika korang suka makeup tebal - tebal, habiskan masa depan cermin lama - lama, habiskan duit beli foundation, BB cream dan sewaktu dengannya, korang memang disarankan sangat mengambil rawatan Sulam Bedak ni. Korang tahu apa itu Sulam Bedak ?

Sebelum tu korang boleh mainkan dahulu video yang Yaya dah sediakan di bawah tau 😃



RAWATAN SULAM BEDAK YANG FOFULAR dan TRENDING DI KOREA MEMBUATKAN WAJAH UOLS BERKILAU KILAU SEMACAM AWEK KOREA!!

Rawatan ini Wajah akan kelihatan lebih cerah secara sekata hanya dalam masa 1 jam! Kesan rawatan ini boleh bertahan selama 3 bulan. Kesan semi-kekal umpama memakai bedak setiap masa! Bahan dari Poland dan paling penting HALAL dan SAH WUDHU! Jadi, korang tak perlu risau tau

Antara kelebihan Rawatan sulam bedak/Bb glow Treatment adalah :

🌼Meneutralkan radikal bebas
🌼Memudarkan pigmentasi kulit, bintik hitam, bekas parut jerawat dsb.
🌼Mengurangkan kandungan melanin dalam kulit sebelum atau selepas pancaran UV
🌼Mengembalikan warna kulit
🌼Mengurangkan masalah tona kulit tidak sekata
🌼Tidak menutup pori-pori kulit seperti memakai foundation atau BB Cream.
🌼Rawatan ini tidak sakit, tiada kesan kemerahan,tiada 'downtime',dan hasilnya boleh terus kelihatan sejurus selepas rawatan!



5 SEBAB WAJIB DAPATKAN RAWATAN SULAM BEDAK di EmbunSari Spa :

❤ EQUIPMENT BERTEKNOLOGY TERKINI
Selain menggunakan mesin Dermapen, menggunakan mesin khas

❤ Mengunakan Product Yang berkualiti Tinggi & Paling penting mesra wuduk.
Kami menggunakan gabungan product Serum (skin colour ampoules) yg kami gunakan adalah serum organic yg ORIGINAL!! & selamat (tanpa paraben,alcohol, pewarna,fragrances/ allergens)

❤ TIADA DOWNTIME
Rawatan ini berbeza dengan Rawatan dermapen,kerana tiada downtime,lepas treatment boleh terus pergi ape2 majlis!!Yang penting boleh bertahan sehingga 3bulan😍😍

❤ INSTANT RESULT
Proses sulam bedak menggunakan MTS (Micro Needle Therapy System) dgn menggunakan serum khas 100% organic skin colour ampoules (ORIGINAL) kesannya akan dapat di lihat selepas rawatan!!



❤ HARGA PALING BERPATUTAN
Serius laa, memang berpatutan sangat sebab buat 1 JAM, lepas tu terus INSTANT RESULT.

Terima kasih buat korang yang sudi membaca, review Yaya yang seterusnya adalah mengenai Dermapen Treatment pula okay 😃

Tunggu ape lg..jom booking sekarangggg
Facebook : Embun Sari
WhatsApp Temujanji
http://www.wasap.my/60105116448

1 comment: