30 November 2015

TAHNIAH BLOGGER YANIE YUSUF : Menang Set Dove Volume & Nourishment

Assalammualaikum w.b.t

Menang Set Dove Volume & Nourishment | Alhamdulillah akhirnya Mrsyanie dapat jugak hadiah sempenan giveaway yang dijalankan oleh blogger YayaCendana. Hadiah nya adalah set penjagaan rambut dari DOVE dengan teknologi baru iaitu Teknologi Oxyfusion di mana formulasinya mengandungi gabungan unsur oksigen. Ia mampu menyerap ke dalam rambut dengan segera, memberikan kelembapan mendalam di samping menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%* tanpa membuatkan rambut terasa berat. Teknologi Oxyfusion ini terdapat di dalam syampu dan perapi.

DOVE VOLUME & NOURISHMENT


Teruja sangat bila Mrlaling bagitahu yang ada dapat kad pengambilan barang di pos laju. Mrsyanie kursus di Port Dockson jadi tak berkesempatan untuk ambil. Mintak tolong Mrlaling ambilkan di pejabat pos laju Tanjung Malim. Yeahh teruja nak tengok bila Mrlaling kata kotak besar. Cewahh ciwi sat.. haha.. Cepat-cepat suruh buka dan mintak gambar. Tak sabar nak balik mencuba sendiri Shampoo dan perapi Dove Volume & Nourishment.




Balik dari kursus terus berselfie dengan hadiah Dove Volume & Nourishment . Terima kasih Blogger YayaCendana dan DOVE kerana memilih Mrsyanie sebagai pemenang.


Till Next Entry ye!!!
Salam Sayang


4 comments: