27 April 2016

Mingguan Wanita Edisi 29 April 2016

Assalamualaikum...

Selamat pagi kawan - kawan semua...salam ceria pagi rabu ... moga segala apa yang kita lakukan pada tiap langkah diiringi restu ibu dan ayah ... amin ... in shaa Allah...


Alhamdulillah sekali lagi yaya berpeluang untuk berada dalam majalah Mingguan Wanita. Kalau pada KELUARAN 29 JANUARI 2016 - 04 FEBRUARI 2016 BIL : 1680 , yaya di ruangan Ubah Imej. Kali ni dalam Mingguan Wanita Edisi 29 April 2016 di ruangan Isu...Isu...Isu... ( Komen Orang Ramai ) mengupas hal mengenai "Bila Wanita Hilang Malu" di muka surat 120 - 122 . 


Agak terkejut jugalah bila ada lagi dua orang blogger +tenku butang & +zaza iman ada dalam ruangan yang sama...terima kasih editor Mingguan Wanita puan Norhasliza Mohd Shafi.

Sebenarnya yaya belum pernah jumpa lagi dengan blogger Tengku Butang dan Zaza Iman, cuma berhubung melalui laman sosial sahaja. Moga dengan peluang ini mengeratkan lagi silaturrahim antara kami bertiga. 

Sekian sahaja perkongsian yaya pada pagi ini , jangan lupa untuk dapatkan majalah Mingguan Wanita Edisi 29 April 2016  SEKARANG !!! 



10 comments:

  1. Tahniah yaya...mana nama penuh? hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak .. ada kak..
      petak keempat - Nurhidayah Nordin
      hihi... thanks kak.sudi singgah :)

      Delete
  2. wah.. dah beli dah ye? heeee...

    ReplyDelete
  3. Cari kat kedai takde lagi...uhuk...

    Semoga bshbtn kita btambah erat :)

    Dari zaza iman

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin..in shaa Allah..thanks sudi singgah sini .za :)

      Delete