26 August 2016

POSMEN POSLAJU & POSMEN GDEX Mai Dalam Masa Yang Sama !!



Alhamdulillah..

Assalamualaikum dan salam sejahtera korang semua para pembaca yang yaya hormati..moga dimurahkan rezeki kita semua sepanjang hidup..aamiin..in shaa Allah..

Whoaaa...seronok betul hari ni, gembira sangatt...murah rezeki yaya..ini yang yaya nak sangat kongsikan kegembiraan yaya kat korang. hihii...

Hari ni dalam masa yang sama yaya didatangi oleh dua orang posmen. Satu dari Poslaju, dan satu lagi GDEX. Dua - dua barang yang yaya dapat untuk review ni adalah produk penjagaan wanita. Satu untuk diminum, dan satu lagi pula untuk diguna...


Nak tahu apa yang bakal yaya kongsikan bersama korang semua ? Nantikan entry yaya pada minggu hadapan. Jangan lupa yer...

aha...kalau korang nak dapatkan info lebih pantas, boleh terus zoom in ke facebook yaya dan juga instagram. Jangan lupa follow facebook & instagram yaya untuk dapatkan info terkini era kini.

Terima kasih kerana sudi membaca . Harap perkongsian yaya sepanjang berada di dunia blogging memberi manfaat kepada para pembaca. 

Wasalam :)


2 comments:

  1. heheh akak pun pernah sekali 2 serentak.. skrg akak malas nak tulis nama ic.. akak buat cop terus.. kahkahkah.. sign jer senang..

    ReplyDelete
  2. Seronok kan dapat parcel ni. Kadang2 beli sendiri ,bila parcel sampai je, macam ada orang bagi hadiah kat kita. Walaupun dah tau sah sah kita order online. Terapi tu. Tahniah yaya.

    ReplyDelete