28 September 2016

Pemenang M A C Foundation di FB Nurhidayah Nordin


Assalamualaikum & alhamdulillah..sangat pedih rasanya nak umumkan pemenang bagi M A C  Foundation ni..berat rasanya..tapi sudah jadi tanggungjawab yaya untuk memilih komen yang terbanyak. Terima kasih semua yang sudi join contest ni. 

Sempat juga yaya pilih pemenang walaupun sedang sibuk dengan kehidupan seharian..hihi

Actually foundation M A C ni hadiah dari seorang klien buat yaya. Sebagai tanda penghargaan kerjasama kami sebelum ini, inilah hasil yaya yaya dapat, dan yaya nak share pada followers yaya yang yaya hargai. Sebabkan korang semua, yaya berpeluang merasai rezeki ni. Tapi yaya lebih pentingkan followers yaya yang banyak support kerjaya yaya sebagai blogger selama ni. Jadi, ini peluang buat followers, yaya kongsikan rezeki bersama - sama ^-^

Yaya tahu, bukan mudah yaya nak dapatkan foundation ni, dengan harga yang tidak mampu untuk yaya dapatkan dengan sepetik jari. 



Sebanyak 10K komen yang amat memeriahkan contest ni fb yaya , alhamdulillah..baik, tanpa buang masa lagi , anda boleh klik gambar banner di atas untuk ketahui siapa yang bertuah memenangi foundation M A C yang di sponsor oleh klien yaya sendiri. 

Pemenang dikehendaki untuk pm yaya details :

  • Nama penuh :
  • Alamat lengkap :
  • No. tel. : 


Tahniah atas usaha kalian semua. Yaya doakan kita semua dimurahkan rezeki..doakan yaya murah rezeki yea..aamiin..aamiin...

pesanan : 

  • Sentiasa ikuti perkembangan di facebook, instagram, twitter Yaya
  • Follow blog yaya tau

Nantikan contest seterusnya di facebook yaya , 

Sumber Ayu & Nano White ..

papai.. ^-^

4 comments: