25 October 2016

Wangian Segar Memukau ENCHANTEUR PARIS

EH!! Hai assalamualaikum ladies,

Dah guna Enchanteur belum? Yaya sangat pasti korang semua dah lama kenal produk Enchanteur Paris kan! Yaya adalah seorang pengguna setia Enchanteur Paris sejak zaman sekolah lagi. Kalau losyen, deodorant atau perfume Enhanteur dah habis, yaya mesti p beli yang baru. Pernah jugak nak try produk A / produk B, tapi tak masuk dengan jiwa yaya..hihi..yaya jatuh hati sangat dengan wangian Enchanteur sebab baunya yang lembut dan harum. Kena jiwa yaya yang feminine ni..hihi


Seperti di kedai – kedai yang korang nampak, Enchanteur adalah jenama yang terkenal dengan wangian mewah diinspirasi dari Perancis, rangkaian produk penjagaan peribadi Enchanteur Paris mengandungi seleksi wangian mewah yang memberikan kesegaran tubuh badan di sepanjang hari.

Produk Enchanteur Paris amat sesuai dikenakan pada kulit asia iaitu Malaysia, yang terletak di garisan katulistiwa adakalanya cuaca panas dan sederhana, wanita di Malaysia seharusnya menggunakan rangkaian peribadi seperti losyen atau serum agar kulit sentiasa dilindungi sepanjang hari.

Terdapat tiga rangkaian wangian penjagaan badan Enchanteur Paris. Pilihan yaya selalunya warna pink, tapi Enchanteur Paris ada tersedia dalam beberapa wangian mewah dalam setiap produk yang dikeluarkan.


Enchanteur Paris Mon Amie telah diinspirasikan dengan keceriaan saat-saat indah persahabatan, sesuai buat korang pergi melepak atau bersantai bersama sahabat handai di luar sana. Wangian yang ringan dan menyegarkan diadun indah untuk dipadankan dengan Losyen Wangian Formulasi Ringan & Segar (Light & Fresh Parfum Lotion) Echanteur Paris Mon Amie.

Rangkaian ini juga dipadankan dengan Serum Wangian Lembapan Berganda (Double Moisture Parfum Serum) yang diperkaya dengan Ultra Hyaluronic dan Minyak Zaitun. Dengan adanya kombinasi ini, ianya memberikan manfaat hidrasi kulit serta merta dengan insentif sepajang hari selain mengharumkan dengan wangian ceria Mon Amie



Jangan lupa untuk dapatkan rangkaian produk ini bersama Deadoran Wangian Anti-Peluh Mencerah & Menyegar (Whitening & Refreshing Parfum Anti-perspirant Deadorant) Enchanteur Paris Mon Amie atau juga Semburan Pewangi Deadoran (Parfum Deo Mist) Enchanteur Paris Mon Amie sepanjang hari.
Ada lagi yang menarik? Tak sabar nak baca? Aha..maka dengan itu, mai skrol lagi ke bawah yea ladies..

Rangkaian Enchanteur Paris Bella Amour sesuai bagi mereka yang sedang dilamun cinta atau juga bagi mereka yang sudah berkahwin. Di sini bila tiap kali korang gunakan, akan merasai satu kelainan seperti jatuh cinta pandangan pertama ketika mula bertemu. Alalaa .. soo sweet kan..hiks ..


Sekarang, terdapat banyak set pencerahan kulit, Enchanteur menyediakan Losyen Wangian Pencerah Enchanteur Paris Belle Amour punyai 3 kali ganda pencerahan (Triple Whitening Parfum Lotion) yang memberi manfaat mencerahkan kulit dengan segera dan cantik dalam jangka masa panjang. Kaya dengan ekstrak Likoris, Sakura dan Vitamin B3 yang membantu mempertingkatkan pencerahan tona kulit bawah lengan bersama Deadorant Wangian Anti Peluh & Pencerahan Ekstra (Extra Whitening Parfum Anti-perspirant Deadorant) Enchanteur Paris Bella Amour yang mengekalkan haruman romantic dan menyenangkan bersama Semburan Pewangi Deadoran (Parfum Deo Mist) Enchanteur Paris Belle Amour.


Sebenarnya ada lagi yaya nak share pula tentang Enchanteur Paris Adore ini adalah kombinasi dari wangian bunga-bungaan dan buah-buahan yang dapat membangkitkan nostalgia indah berkekalan sepanjang hari. Kulit yang sihat adalah wajib buat semua wanita dari terkena sinaran UV, kuman dan juga pencemaran. Losyen Wangian Badan Enchanteur Paris dengan Perlindungan Anti Bakteria (Antibacterial Care Parfum Lotion) agar kulit sentiasa dilindungi daripada bakteria merbahaya bagi menjadikan kulit kekal wangi.


Deadorant Wangian Anti Peluh Mencerah & Menyenangkan (Whitening & Soothing Parfum Anti-perspirant Deadorant) Enchanteur Paris Adore dapat memelihara bawah lengan yang melindungi kulit dan terasa segar. Semburan Pewangi Deadoran (Parfum Deo Mist) Enchanteur Paris Adore memberikan semerbak haruman memukau dan menyegarkan.

Mesti ada yang tertanya-tanya kan, rangkaian Serum dan Losyen Enchanteur Paris ni boleh dapat di mana? Berapa kandungannya? Bagi yaya, tak da masalah nak jawab kat mana nak cari rangkaian ni. Sebab dah sedia maklum, boleh didapati di kesemua kedai/farmasi yang berdekatan, juga terdapat di Guardian/Watsons dan juga kedai-kedai berkaitan. Rangkaian ini mengandungi 85ml dan 100ml yang mudah dibawa ke mana-mana sahaja di samping mengekalkan penampilan yang memukau dengan wangian yang harum.


Sekarang yaya nak bagitahu pula harga bagi rangkaian produk Enchanteur Paris. Bagi rangkaian produk jenis tiub dijual berharga RM7.90 / RM7.50 (85ml / 100ml) . Untuk pek botol, dijual dengan harga RM18.00 / RM16.95 (275ml / 300ml). Bagi Deadoran Pewangi Anti-Peluh Enchanteur Paris dijual pada harga RM8.90 bagi sebotol 50ml. Semburan Pewangi Deadorant Enchanteur Paris pula dijual dengan harga RM10/10 bagi 100ml sebotol.

Klik link di bawah untuk keterangan lanjut ECHANTEUR atau juga boleh lawati facebook official Echanteur www.facebook.com/EnchanteurMY


Ok tuh je lah nak share apa yang perlu korang tahu dan dapatkan. Dah bagitahu siap-siap, lepas ni boleh dapatkan ENCHANTEUR PARIS

Bye-bye!






9 comments:

  1. Hmm...wangi...wangiii....:)
    jemput join segmen bloglist..
    http://seindahcerita.blogspot.com/2016/10/segmen-bloglist-november-blog.html

    ReplyDelete
  2. dulu selalu la masalah skolah pakai bedak dia hehe wangi

    ReplyDelete
  3. wangi sangat..suka bau dia..pertama kali guna

    ReplyDelete
  4. wah...best..dari sekolah suka pkai..

    ReplyDelete
  5. baru je dpt hari ni
    dua kotak plak tu
    teruja x sabaq nak pakai
    mmg penguna enchanteur dr kecik

    ReplyDelete
  6. Dila dah sebulan pakai memang best sangat enchanteur Paris ni...

    ReplyDelete