5 January 2017

ENCHANTEUR LOVE | CREATE MAGICAL MOMENTS EVERY DAY

Assalamualaikum...


Dalam banyak-banyak warna , merah jambu adalah warna kesukaan yaya. Dari kecil memang yaya minat sangat warna merah jambu. ENCHANTEUR juga adalah jenama wangian yang yaya gemari sejak dari sekolah lagi. Tak sangka pulak sampailah yaya dah habis study pun dan masih bekerja , ENCHANTEUR tetap pilihan di hati. 


Dah macam tuan puteri bila posmen datang rumah hantar sekotak hadiah khas dari ENCHANTEUR...huwaa...terharu sangat..tak sangka umur dah nak masuk 30 tahun pun masih dapat hadiah istimewa lagi..terima kasih ENCHANTEUR...walaupun sampai rumah lambat , still sampai jugak kat tangan yaya kan...hiks....love you 


Sinilah yaya nak ajar sikit rasa sayang pada diri , mai tonton video ni :)


Agak sedih sikit sebab kotak koyak..hihi...alaa kotak jer ponn kann...mujur botol deadorant ni tak pecah kan..dah lah wangi pulak tu...segar bugar yaya cium..hihii...banyak tau isi dalam kotak ni. Nanti kita cerita satu-persatu tauuu...


Ni yang kotak bahagian bawah pulak.. Kadang kan terfikir tau. Pernah ke tidak ea guna shower gel ni. Sebab ni first time yaya guna...alaa sekarang yaya terasa sangat ketinggalan. Mujurlaaa gift ni sampai kat tangan yaya tau. Kalau tak , hehee..jangankan tak kenal , ada jugak yang tak beli nanti..hihi..tapi lepas ni bila dah habis shower gel ni, yaya nak beli .. hiks


Tadaaa!! seperti sedia maklum , korang sendiri pernah nampak kan deadorant ni di pasaran !! Yaya selalunya beli yang botol jkaler pink tu tau. Yang ini first time yaya guna Charming punya. Wangiiinyerr .. 

Fungsi deadorant ni sebenarnya membantu meningkatkan keyakinan sepanjang hari. Yela , kita buat kerja seharian , pergi berjoging lah kan...bila guna deadorant ni dapatlah mengurangkan bau badan kan...hiks..wangiannya kekal selama 24 jam !!


Tauke ENCHANTEUR memang baik hati kan..berkenan pula dengan sifat murni tu.. :) 

Hari tu yaya dah dapat perfume botol fashionista sikit. Kali ni ada special sikit...ala-ala romantik gitu...ENCHANTEUR ELEBRATE LOVE adalah gabungan sparkling freshness of Bergamot, White Peach and Pineapple. 

Wangian bunga-bungaan dan buah-buahan yang segar lagi nyaman, mendamaikan suasana romantis terutama buat pasangan yang sedang hangat bercinta atau sesuai juga bagi yang sudah berumahtangga. 



Jom tonton, yaya belanja sikit video di  atas :)




Botol yang ramping dan menawan Moisture Silk Romantic diformulasikan dari non-greasy MoistureSilk and specially enriched with Aloe Vera and Olive Butter. 

Kesemua kandungan yang ada mampu memberi kelembutan buat kulit , selain menjadikan kulit kelihatan lebih cantik dan licin.



Seriuslaa wanginyaaa ENCHANTEUR Shower Creme Whitening Intriguing. Kandungan yang tersedia di dalamnya mampu bertindak mencerahkan kulit secara semulajadi selain melembut dan melicinkan kulit. Wangian yang elegen , kaya dengan haruman bunga ros dan juga bunga jasmin bertindak menaikkan aura di pemakai. Korang harus dapatkan di pasaran tau :) 


Nak jadi blogger memang mudah, tapi nak maintainkan tu hihii...faham-faham jeelaa...jadi, terima kasih kerana sudi membaca hinggga ke penghabisan penulisan ini. 

Untuk keterangan lanjut mengenai produk ENCHANTEUR, layari laman web http://enchanteur.twentyacres.org/home/

4 comments: