28 August 2015

ESTOFA GLOW | ESTOFA WASH : CANTIK TANPA BAHAN MERBAHAYA

Hai , selamat petang
Seperti yang kita tahu di pasaran bertimbun - timbun produk kecantikan buat para pelanggan di luar sana . Tidak ketinggalan juga ESTOFA GLOW adalah produk yang berasaskan 100% bahan semulajadi seperti coklat dan madu tanpa bahan merbahaya seperti hirdokinon dan sebagainya , sesuai untuk semua jenis kulit dan juga di peringkat umur . Yang menariknya di sini , ESTOFA GLOW selamat untuk dimakan dan terbukti berkesan .


Estofa Wash di sebelah kiri dan kanan pula adalah Estofa Glow . Kalau yaya , yaya akan panggil ( EW ) untuk Estofa Wash , ( EG ) pula adalah Estofa Glow . Estofa Glow berfugsi untuk memutih , melembap dan menegang dalam masa hanya 3 minit sahaja. Selain daripada itu , ianya juga membantu menghilangkan jeragat dan jerawat dengan pantas serta sesuai digunakan kepada yang mempunyai masalah kulit seperti ekzema dan sebagainya . Penggunaan haruslah konsisten dan disiplin bagi mendapatkan hasil yang terbaik .


Yaya bukanlah duta, yaya nak promot jer Estofa 
:)


Estofa Wash terbukti BERKESAN !

Cara penggunaan Estofa Wash semudah 1, 2 dan 3 

1. Sapukan Estofa Wash pada kulit , biarkan selama tiga minit

2. Cuci bersih

3. Lihat hasil 

Puan Ezza dan Encik Fendi adalah antara pengasas bagi ESTOFA GLOW 



Dapatkan ESTOFA GLOW dengan SEGARA !!! 5000 botol terawal hanya RM90 SAHAJA dan dapatkan ESTOFA WASH secara PERCUMA !! Para pengguna juga tidak terlepas untuk mengikuti percutian ke Krabi , Bali , Jakarta , Bangkok atau China mengikut SYARAT & TERMA tertentu . Untuk keterangan lanjut , sila hubungi di talian : 


Whatsapp : 019-2944799 (Pn Ezza)


5 comments:

  1. dah sesuai dah tu..
    dapat jadi duta pun apa salahnya... hehehehe.. :)


    sambil2 tu jangan lupa GA kak ain ye..
    InsyaAllah ada 3 hari lagi...!!

    Salam.. haii.. jemput join giveaway saya ye.. ParodyMe : 1st Giveaway By DRAMATIC UNIC dengan hadiah wang tunai keseluruhan bernilai RM350 untuk direbut..!! Jom ajak ramai-ramai join.. jomm.. jommm..!! tQ so much... :)

    ReplyDelete
  2. haii geng EG heee.... hari ni jgn lupe amalkan EG dan EW heee. #kekal cantik putih bersih gebu yeayyy !

    ReplyDelete
  3. dah ada gaya jadi duta tu yaya..ehehe..

    ReplyDelete
  4. dah ada gaya jadi duta tu yaya..ehehe..

    ReplyDelete