11 July 2015

KINOHIMITSU : Feel Younger with J`PAN Collagen Drink

J`PAN Collagen Beauty with Perilla Seed 

Kinohimitsu yang terkenal dengan produk kecantikan dan kesihatan yang berada di pasaran menjadi tarikan Yaya selepas pengambilan Woman Lobata keluaran Avail Beauty untuk menegangkan serta menyihatkan tubuh badan sesuai dengan Yaya yang gemar mendapatkan supplement untuk sentiasa sihat dan kelihatan awet muda selaras dengan cuaca di Malaysia. 

Wanita yang moden adalah wanita yang sentiasa inginkan kehidupan serta kesihatan yang baik, kuat, cantik berkeyakinan dan bertenaga. Kinohimitsu memahami bahawa Yaya sememangnya mengambil berat tentang apa yang Yaya inginkan dalam kehidupan Yaya terutama dalam pemilihan produk mengenai kualiti dan boleh dipercayai untuk kehidupan seharian. 


Untuk pek percubaan, J`PAN Collagen Beauty with Perilla Seed untuk satu kotak Yaya dapatkan di Watsons dengan harga RM60 sahaja bagi 8 botol yang ada di dalamnya. Setiap botol mempunyai kandungan 50 ml serta kebaikan yang terdapat di dalamnya seperti lychee juice, fructose, apple condensed juice, collagen (fish) 2,500mg, citric acid, vitamin c, fruit & vegetable, condensed jjuice, lemon condensed juice, perilla seed extract-WSP, silk protein & soy peptide (soy isoflavone). 

Diperbuat di Taiwan serta mendapat sijil Halal, GMP dan HACCP semestinya meyakinkan Yaya bagi mendapatkan minuman kolagen bagi mengekalkan awet muda sepanjang masa disamping menginginkan kulit yang cantik dan tegang di samping membuang sel - sel kulit mati yang turut membantu mencantikkan luaran dan dalaman.



Inilah dia botol - botol kecil lagi comel kan? Mudah untuk dibawa ke mana - mana terutama Yaya yang gemarkan mengembara. Bagi satu botol, Yaya akan jimatkan penggunaan minum untuk dua malam. Tiap malam sebelum tidur Yaya amalkan minum separuh dan separuh lagi untuk keesokkan malamnya. Tengok tutup botol pun comel jer warna dia kan?
Minuman dia pun sedap rasa macam buah anggur yang pekat.nyuummmm.....

Yang dah pasang niat nak beli kinohimitsu ni, bolehlah dapatkan di Watsons, Guardian atau di farmasi yang berdekatan. 







15 comments:

  1. kak yoorin minum ni jugak.. kat 7E pon ada jual sebotol sebotol..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. 7e pun ada jugak eh?tak perasan pulak....heheheeee

      Delete
    2. Collagen Peptide has shorter molecular structure and is almost similar to the structure of collagen in our skin, thus it is easily absorbed by the skin. Kinohimitsu J’pan Collagen Diamond 5300 Drink exclusive formula also contains silk protein that acts as a powerful moiusturising agent while the US patented Perilla Seed AExtract helps to protect skin cells against free radicals, and prolong the firming and hydrating effect within the skin, read more at:
      http://kidbuxblog.com/the-one-and-only-beauty-drink-you-ever-need/

      Delete
  2. tak pernah cuba minum.. nanti boleh try

    ReplyDelete
  3. Lama gak usyar ni....tq sharing..

    ReplyDelete
  4. Kekny pun tgh menacri collagen ni.. boleh cuba yg ni kot heheheh

    ReplyDelete
  5. lama puasa kolagen..3 tahun kot. Sebab nyusukan anak. Nanti anak dah putus susu mummy cantikkan diri ek. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mummy dia memang dah cantik...natural beauty..kann.... :)

      Delete
  6. rasanya produk ni dah ada lama dah kan..
    hehe rajin makan kolegen.. CT pemalas.. tu yang skrang org panggil
    makcik sana sni ehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh....macam tu pula....awet muda j tgk..hihii

      Delete