5 August 2016

2 Hari 1 Malam di JOHOR BAHRU !! - PART 2

Tak perlu untuk yaya membebel panjang bagi entry ni..huhaa...untuk hari kedua, yaya & team merasai pengalaman berada di resort yang mempunyai 18 padang golf kejohanan dan rumah kelab bertaraf dunia yang penuh dengan kemegahan, keselesaan dan keanggunan. 


Berada di puncak bukit yang strategik, Clubhouse ini menawarkan pemandangan panorama yang cantik dan menjadi mercu tanda yang diiktiraf di bandar Austin Heights yang terletak di Johor Bahru. Di sini menjadi tempat di mana sesuai untuk dijadikan destinasi korporat melakukan pertemuan perbincangan selain dijadikan tempat untuk berbulan madu. 



Di bawah adalah keterangan yang korang boleh plan mengikut bajet yang korang ada dan mungkin boleh buat perancangan dari sekarang, ya, mana tahu kan ?? 


Terms and Conditions:
  • Prior reservations are required.
  • Subject to availability.
  • All the above rates quoted are subject to 6% Goods and services tax.
  • Minimum of 2 balls on weekdays and 3 balls for weekend.

Seterusnya mari ke Austin Heights Water Park & Adventure, Johor Bahru dan rancanglah percutian anda bersama keluarga tercinta dengan penuh keseronokan!! yiihaa !!


'
Di Austin Heights Water Park & Adventure, yaya & team rasa seronok giler bila dapat main ice skating!! hahaa .... kat sini terdapat juga gelanggang luncur air di mana korang boleh belajar main ice skate kat sini .. huhaaa !! 



Hati-hati korang kalau nak main ice skate, jangan jadi macam yaya plak, terjatuh tergelincir..hahahaha....malu giler !! biasalarr adat bermain kan...hihihii



Nak belajar / main Jump Street ? mari ke sini untuk release tension korang..confirm takkan menyesal sebab trainers kat sini tak garang, cuma tegas..hahaa....so memang korang boleh cepat tangkap nak belajar..hihii...



Untuk pengetahuan korang, taman tema air di Austin Heights ni antara yang terbesar di Johor !! hahaa...amacam best kan orang JB boleh datang ke sini untuk pergi bercuti bersama keluarga tercinta !! serius nanti yaya nak ajak family yaya gak lar datang sini..hahaa...syokk wehhhh..grrrr



Ada jugak yang gayat tengok gambar kat atas ni hah...orang kata apa? Monkey Business ?? hah .. macam tuh la...dalam gambar ni tak nampak tinggi lagi sebab ni baru permulaan...huhu....so jangan lepaskan peluang k ? tak payah risaulaa...kan ada tali keselamatan korang boleh pasang kat pinggang nanti, kalau jatuh pun takde mati lah....hihihi....



Jom try drive kat sini, syok tengok bebudak ni main langgar-langgar..hahhaa....yaya tak sempat main pon sebab dah nak balek KL waktu tu..kena bergegas ke hotel semula nak pergi jakuzi !! kah !!





Akhir sekali tempat yaya rilex sebelum memulakan langkah awal untuk dapatkan pakej pengantin percuma!! kah !! saja jer..hahaaa....



Di jakuzi ni korang boleh nikmati kemudahan mewah, sauna panas dan wap untuk menenangkan mental dan fizikal selain melegakan tekanan dan merehatkan otot yang letih. Di sini juga adalah tempat sesuai untuk meningkatkan tenaga anda. 



Tudiaa...macam gunung berapi meledak tinggal nak meletop jer..huhhuuu...eh, ape plak letop !! lemak korang lahh yang pecah nanti..kah !!

Waktu mula beroperasi adalah antara jam :


1:00 pm - 10:00 pm ( hari bekerja )
10:00 am - 10:00 pm ( hujung minggu )

Bayaran dikenakan adalah :

Member : FOC
Teramu : RM15.00 / per entry

Ingin dapatkan layanan yang terbaik dari pihak Austin Heights Golf & Country Resort, boleh direct dengan mereka terus di :

Austin Heights Golf & Hotel Resort
Lot Ptd 58061, 
Jalan Mutiara Emas 8,
Taman Mount Austin, 
81100 Johor Bahru, Malaysia.

Tel: +607- 352 4300
Fax: +607- 353 8500
Email: reservation@austingolfresort.com


Untuk keterangan lanjut mengenai Austin Heights Water & Adventure Park, boleh direct ke 

Austin Heights Water & Adventure Park, No. 71, Jalan Austin Heights 8/1, Taman Mount Austin, 81100 Johor Bahru, Johor, Malaysia.

Hubungi mereka di talian : 0197163183 / 073603000

atau e-melkan pesanan anda di ask@funtime.my

Jangan lupa untuk layari laman web mereka di www.funtime.my



So amacam review yaya kali ni ? harap sedikit sebanyak info yang yaya sampaikan kat sini dapat membantu korang buat persediaan awal untuk jalan-jalan pada hujung tahun ni..manalah tahu kan...kan dah nak musim tengkujuh ni, nak mandi kat tepi laut kan bahaya...alang-alang kat JB ni, pergi sekali Austin Heights Water & Adventure Park !! kan ?? !! hahaa...

okey.... jumpa di entry akan datang !! papai muahh !!



2 comments: