15 June 2015

Rawatan Muka Pilihan Selebriti & Set Bridal TREATMENT with Chocolate Aroma

Hai, assalamu`aikum  hello girls ! mana nak dapatkan facial terbaik, yang boleh ikut budget dan berbaloi? hmmm...good question and my anwser is..



AIRELLYN BEAUTY STUDIO  yang terletak di Seksyen 7, Shah Alam, Selangor.



Berpeluang bergambar bersama pemilik spa, Nur Hazlin Jamingin, 27.


Terkadang kita penat sampai tak sempat nak belek - belek muka sendiri , 
paling kurang pun cuci muka di rumah dan pakai pelembap, dah. Lebih - lebih lagi kalau kita yang dah lama tak ke 
spa buat rawatan muka ni, itu yang buat perkara yang tercampak kat muka kita kelihatan letih, lesu dan kurang 
bermaya. 

Seperti mana yang korang tahu Yaya yang bekerja sebagai seorang staf kontrak di agensi kerajaan dan juga 

seorang blogger, so faham jelah kan nak kena bahagikan masa, 
tidur tak cukup, balik pun kadang lewat malam and sampai kat rumah je get ready nak tidur. Tidur pun lambat tau! 
tak kena time, jadi tak cun dah haa...sobs sobs...
Mujurlahhhhh Yaya diberi peluang nak merasa facial di AIRELLYN BEAUTY STUDIO ni haa...ai is dapat manja - manjakan diri di situ. Macam nak tidur hampir 2 jam juga lah nak buat rawatan muka ni siap kena urut lagi. :) 

Khidmat Nasihat

For the first, Yaya kena dapatkan khidmat nasihat dulu macam mana keadaan muka Yaya ni, kurang air yang boleh jadi kering ke? berminyak ke? apa yang boleh jadikan muka kita kelihatan sembap? yang macam gambar di bawah ni adalah Moisture Monitor yang berfungsi untuk menilai kelembapan kadar air pada kulit.




Rawatan Muka

Seterusnya Yaya diberi penerangan apa rawatan yang perlu dibuat dan sesuai bagi masalah kulit muka Yaya. Okey, Yaya punya kulit muka ni jerawat kurang, cuma parut jerawat sikit - sikit yang tinggal. Masalah utama adalah kekurangan air dan air ni amat penting ye! Macam Nick staf di spa ni nasihatkan, minum air kosong 3 botol besar sehari....wahaaa...Yaya memang tahu kena buat macam tu cuma rajin tak rajin je. haaa kan dah kena tegur....hihihi....



Bonus bagi bakal pengantin yang bakal melangsungkan perkahwinan untuk tahun hadapan, bolehlah ye nak buat rawatan muka dan badan di sini. AIRELLYN BEAUTY STUDIO menyediakan khidmat termurah boleh dapatkan harga hanya RM198 dan dilakukan selama 2 jam setengah. 


Bagi para pembaca yang mempunyai masalah Kulit Kering dan Tidak Bermaya, dapatkan khidmat nasihat serta rawatan muka yang menggunakan wap muka dengan harga RM98 sahaja. 



Terapi Coklat Anti Penuaan

Yang buat Yaya tertarik di spa ni adalah rawatan coklat dengan aroma coklat yang digunakan bagi rawatan muka dan badan bila datang ke Yaya je dah buat terasa nak makan, eee geram je tau haaa...coklat yang menjadi bahan kecantikan tak asing lagi di kalangan kita dan ini adalah terapi kecantikan yang banyak sangat manfaat pada kulit di mana membantu menjadi antioksidan yang dapat melindungi kulit daripada kesan kerosakan yang berpunca daripada sinaran UV atau faktor persekitaran yang lain. Pada pengetahuan Yaya, coklat juga merangsang sebagai ejen anipenuaan tau! selain memenangkan minda dan menghalang radikal bebas. Jadi, memang tak sia - sialah Yaya ambil terapi coklat ni sebabnya Yaya nak bagi maintain awet muda agar wajah nampak berumur 18 tahun walhal dah 25 tahun dah umur...hihihii....







Bonus Coklat

Sedikit bonus buat para pembaca, setelah dikaji Yaya sendiri, mengapa pemilik spa ini nak buat terapi coklat ni ye? haaa ini kerana Nur Hazlin serta rakannya telah mencuba rawatan tersebut ketika melancong ke Pulau Pinang, seperti yang dikatakan, coklat menjadikan kulit halus serta lembut dan mambantu memberikan ketenangan selain merangsang menjadikan kulit wajah cerah berseri. Terapi coklat dari  AIRELLYN BEAUTY STUDIO  turut dipaparkan di kaca televisyen dan mendapat sambutan hangat dari pelbagai pihak 
media seperti TV3, Wanita Hari Ini, Kosmo, BERITA HARIAN dan Kelab Blogger Ben Ashaari




Terapi coklat yang boleh dapatkan dengan harga murah dan berbaloi, pasti memikat para pengunjung yang ingin menikmati keenakan aromanya.



Waxing just for Woman

Seterusnya, mari lihat promosi - promosi yang Yaya nak kongsikan buat para pembaca. Pelbagai khidmat yang disediakan di  AIRELLYN BEAUTY STUDIO ni ye...antaranya waxing 
promosi diberikan sehingga 50% boleh dilakukan pada tiap hari Isnin hingga Jumaat dan hubungi 
mereka di talian 011 - 27174100 / 03 - 55194159
psss...untuk kaum hawa sahaja yeee..... :) 


Seterusnya mari kita lihat iklan di bawah ni adalah set spa/set bridal treatment yang diberikan serendah RM198 sahaja! bukan pengantin sahaja tau, yang bukan pengantin pun boleh cuba tau! at least dapat merasa nikmatnya ketengangan selain menyegarkan tubuh badan anda. 
:)



Tak lupa juga pada promosi yang disediakan oleh AIRELLYN BEAUTY STUDIO ni ye...
dapatkan potongan harga dengan hanya RM138 dan selamat ber'rilex' ! :)










4 comments:

  1. Replies
    1. thanks akak....akak, bestlah buat facial kat sini kak...fun... hihi

      Delete
  2. YUhuuu.... best x buat facial?

    ReplyDelete
    Replies
    1. woot woot....best eiii....kena belai..,baring j dah kena manja dengan staf2 ,depa duk gentel2 pipi....urut2 tengkuk....kepala...eee...best....!!thanks kak bell!!muah!!

      Delete